ot: osciloskop kviz

Pavel Poucha papouch na papouch.com
Středa Leden 12 13:24:00 CET 2011

K tomu jen poznámka: Toto pravidlo zavedla před časem Itálie -  že potrestá
i toho, kdo si koupí padělek. Prvním případem byla rakouská (nebo německá
turistka), která si koupila nějaký padělek od afričana někde na pláži.
Dopadlo to tak, že Rakušánci se naštvali, bylo kolem toho trochu rozruchu a
italové toho nechali.

Stejně mě vždy dojímá, když vidím v TV, jak se celníci hloupě honí s asiaty
a přitom největší česká aféra Apetito/Apetitto nakonec vyšuměla do ztracena
(jak jinak). Kupodivu nikdo sýry nezabavoval, neničil, prostě se doprodaly.
Akorát reklama "Apeitto se změnilo na Smetanito" musela být stažena, to už
bylo i na české úředníky trochu moc....

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel