ot: osciloskop kviz

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Leden 12 13:22:28 CET 2011

> Pokud by někdo, kdokoliv, vyžadoval po všech občanech daného státu aby
> znal všechny ochranné známky a všechny značky všech firem a zdůvodňoval
> to čímkoli, dopustil by se bezpochyby tolika trestných činů najednou,
> že
> by se z toho pos... než by mu je přečetli.
> S pozdravem,
> 		Miloš Dašek

On nikdo nevyzaduje. Jenom existuje kouzelna veticka: Neznalost zakona neomlouva.

Fakt nevidim mezi kradenym autem a padelanou mikinou jediny rozdil.
Kdyz pujdu do bazaru/na trznici si tu vec za sve poctive vydelane penize koupit, uplne stejne na prvni pohled NEpoznam, ze ta vec je zlodejina (mikina vice Adidas JE cistokrevna zlodejina, protoze nekdo natvrdo ukradl obchodni znacku a jeste nici dobre jmeno dane firmy). Je jen na me uvaze selskym rozumem a pripadne hlubsi analyze, abych si zjistil, jak se veci maji. Kdyz to neudelam, je to v obou pripadech MOJE uplne stejna chyba a musim pocitat s tim, ze za ni JSEM zodpovedny.

Ani v jednom pripade mi ta vec nema co patrit (uvedomime-li si, ze fakticke vyrobni naklady mikiny Adidas a skoro Adidas jsou temer stejne a skoro nicotne a mozna se fakticky vyrabi i ve stejne fabrice, jen ta jedna projde retezcem Adidas a ta druha jde rovnou na lod a nasivku na ni nasiji teprve v ceske ilegalni vyrobne, tak dojdeme k tomu, ze to je kradez na uplne stejne urovni jako v pripade toho auta).

A ja nejen nekradu, ale ani zadnou zlodejinu nechci ani v nejmensim podporovat, takze pri nakupovani premyslim.

Jakub Serych