ot: osciloskop kviz

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Leden 12 12:31:30 CET 2011

No ja bych spis rekl, ze IBM spojil prijemne s uzitecnym.
Omezeni moznosti vyberu HW je (i pro uzivatele) velmi uzitecne (za
urcitych predpokladu). Nejvice problemu PC platformy je zpusobeno
vzajemnou nekompatibilitou ruznych kusu HW, ruznych ovladacu...
Zatimco u "stolnich PC" je ta ruznorodost moznosti vyhodou (tlaci cenu
dolu), stava se pro servery problemem kvuli stabilite.
No a tak si IBM spojily uzitecnost omezeni (stabilnejsi HW) s necim
prijemnym (smetana do vlastni penezenky)
Marek