ot: osciloskop kviz

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Leden 12 11:05:25 CET 2011

> Aha, takže kdybys na tržnici koupil falzifikát oblečení (a třeba to ani
> nevěděl), přišlo by ti normální očekávat policii, která ti zabaví s
> oblečením i skříň?

Samozrejme! Napriklad u aut to tak funguje. Koupite v bazaru auto a je plne na Vas, abyste si overil, ze neni kradene. Pokud je, a policie Vas dohleda (nebo pojedete treba do zahranici a zjisti to podle seznamu hledanych aut pri nejake namatkove kontrole na hranici nebo nekde po ceste), nebude ji zrejme zajimat, ze jste si ho poctive zakoupil. Proste Vam ho zabavi a vy se pak klidne sudte s prodejcem.
Proc by totez nemelo platit u falzifikatu z trznice.

Ja osobne mam za jakekoliv situace pred ocima jedine pravidlo, ktere mi snadno pomuze rozeznat poctivost temer jakekoliv transakce: "Pecena holoubata z oblohy do huby nikdy nepadala a padat nebudou."

Jestlize mi nekdo zacne nabizet nejake "pecene holoube", at je to banka dopisem "Vazeny kliente, moc si Vas Vazime a nabizime..." nebo Vietnamec s trickem "cim vic pruhu tim vic Adidas" za 1/10 bezne ceny, a priori to odmitnu a zacnu peclive analyzovat, v cem muze byt figl a kdo me na cem chce odrbat. Radeji koupim poctivou a drahou vec a nebo, pokud na ni nemam, ji rad ozelim, nez abych sebou nechal zametat zlodejema.

Jakub Serych