ot: osciloskop kviz

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Leden 12 07:12:31 CET 2011

Hehe, no tady je situace o to pikantnejsi, ze na tom osciloskopu
muzete stat, muzete sedet, muzete ho natrit na zeleno ci rozstipat.
Jen ho nemuzete plne vyuzivat k tomu k cemu byl urcen. Neco jako by
jste na te zidli nemohl stat ani klecet ani odsunout od stolu o vice
nez 97,3 cm:)
Marek

PS: ale jinak je to asi diskuze o nicem. Mozna by ji stalo za to utnout:)