ot: osciloskop kviz

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 11 23:51:56 CET 2011

mi to nedalo - dival jsem se na web Rigolu

nikde pri nakupu nepodepisuji a ani se nijak nezavazuji k nejakemu
licencnimu plneni (predpokladam, ze bych na to mel byt pred nakupem
upozornen) - veskere dalsi dokumenty, ktere na webu maji jsou pristupne
jen po registraci - nakup neni podminen touto registraci - osciloskop si
muzu koupit treba na DX, ebay nebo z druhe ruky

ted to dalsi - v baleni osciloskopu je pouze karta na mezinarodni zaruku
(v anglictine), merici protokol v cinstine (poznam tam jen cisla a nazev
oscilu) a uzivatelsky navod na cca 10 stranek v cinstine. Mam preklad
oficialniho navodu cca 100 stran (od zmineneho "typka" co mi to prodal -
zrejme ho musel nechat udelat nebo to sam prelozit) a tam take nic neni.

takze co? predpokladam, ze kdyz jsem se nikde pri nakupu nezavazal k
nejakemu licencnimu zavazku tak mi muze p.Rigol polibit sos

--
S pozdravem
Radek Vicek