ot: osciloskop kviz

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 11 23:35:36 CET 2011

spatne to uz je - nekteri lidi jsou schopni k praskle zarovce zavolat hasice

ja jsem uz zarizen - dilna vybavena - poctivym HW (soustruh, frezka,
vrtacka, soping, bruska)

cca pred rokem - musim se priznat jak jsem porusil vsechny mozne patenty
a prava vyrobce - po tom co jsem v hustem lijaku u auta u brany do
podniku stahnul okenko a uz jej nezavrel a v servisu mi rekli, ze meni
jen cele nove stahovani a je za 4.5kKc (prasknul maly plast navadejici
bowden s lankem na kladku - jednoznacne na prvni pohled poddimenzovany).
Meni, ale ze nemaji a tak snad do tydne by mohlo byt (kam sakra mam dat
auto kdyz nejde jednak zamknout a vypada to navic ze bude celej tejden
prset).

No tak jsem se nasr.l, vzal si dovolenou a odjel do dilny v 8:30 (30
minut jsem resil se servisem co nejsou schopni vyridit) - aniz bych cele
stahovani kdy videl, jsem jej vymontoval, rozebral, nakreslil
prepracovany poddimenzovany dil - nasel kus mosazi, dil vyrobil, pri te
prilezitosti jsem jeste vyrobil vsechny plastove kladky take tunningove
mosazne. Cele to poskladal, namontoval, vyzkousel a jeste jsem stihnul
byt ve 13h zpatky v praci.

za 4 hodiny v praci bezne 4.5kKc nevydelam ale za ty 4.5kKc tam budu mit
ten samej poddimenzovanej bazmek

tak kurna kde to sakra jsme - fakt jsem z toho zoufalej

a to fakt nechtejte vedet jak znackove firmy resi treba opravy zmetku -
kdyz je treba linka blbe serizena a prijde se na to az po jedne smene -
verim ze nekteri jedinci by byli zrali na toho zmineho chocholouska

Muj kamarad, ktereho znam od 7 let bohuzel uz tak skoncil - proste
nevydrzel frustraci z toho co se kolem nej deje a jakou praci odvadeji
remeslnici - dopadnul tak, ze kdyz menil okna na baraku tak si je musel
nechat kvuli zaruce namontovat, ale kdyz firma odjela tak veskere
ozvejkane srouby po firme presrouboval svyma - neni to legrace - ma na
to papiry a je v plnem invalidnim duchodu - a ja ho pomalu zacinam chapat.

--
S pozdravem
Radek Vicek