ot: osciloskop kviz

Úterý Leden 11 22:36:29 CET 2011

Jo, jo jiz muj deda byl straslivy zlocinec, predstavte si tu hruzu v
roce 1936 koupil jednorucni pilu,
pridelal k ni na druhe strane drzadlo a udelal z ni dvou rucni.
Celou valku se pak schovaval pred Geheime Staatspolizei , po valce po
nem slo STB.
Tak si rikam, jedine stesti, ze je po smrti, dnesnimu systemu by neunikl.

Martin

> Jo, jo, přesně :-)))
> Ono to je vždy podle toho, co se zrovna komu hodí do krámu:
> - Ukradl mi někdo firmware a prodává ho dál? To je ale zloděj a hajzl!
> - Chci si ukrást nějaký software, třeba podporu protokolů? To přece
> není krádež, navíc to teprve zkouším... A vlastně může být ta firma
> ráda, že se vůbec něco prodá.
> - Někdo aktivuje funkce klíčem, vezme peníze a nic fyzicky nepřidá? To
> je ale sviňárna a neetické a podvod!
> - Chci si sám koupit levnější přístroj a vylepšit si ho, to je paráda,
> že to jde takhle očůrat.
> [...]

Nemaje elektronicky podpis, nepodepisuji, ale alespon vyjadruji
podporu: Mluvis mi z duse. Ono ja kdybych stal pred Rigolem, asi bych
taky ledacos vyzkousel, ale co opravdu nepochopim, je ta nechutna
zvracenost myslenkoveho pochodu, na jehoz konci odblokovavam Rigol a
myslim si, ze na to mam pravo. Toho typka, z nekterych linku co tu
padly, co si z toho udelal kseft - toho nekomentuju uz vubec.

Lukas Burda