ot: osciloskop kviz

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 11 22:36:11 CET 2011

co presne?

jen abych to uvedl na pravou miru:

osciloskop jsem nijak neupravoval - koupil jsem si od cz firmy upraveny
osciloskop a zaplatil za nej - uprava spocivala v zasahu do FW i HW -
mam to nejak dal resit (jestli napsal lepsi FW nebo ho jen upravil) -
problem to je zminene firmy pokud neco porusila?

upravy FW dela hromada firem a ma na tom postaveny kseft - treba tunnig
aut a jejich RJ - to same upgrade SW v aute (zaplatite upgrade, aby se
odstranila nedomyslenost, kterou vyrobce nedomyslel)
jak chcete resit to zda ta firma do toho investovala x hodin vyvoje a
vyzkumu nez nasla ty spravne palivove mapy, ktere funguji?

co se tyka protokolu - ma oficialne zaregistrovany LAP-C a k nemu
oficialne vydane klice pro 30 protokolu

myslis ze si v tom analyzatoru mohu vymenit na vlastni naklady tu pamet?
a nebo nedejboze ze by mi v nem neco odeslo - myslis ze si ho mohu sam
opravit? nebo to musim poslat jen ofiko servisu?

ptal jsem se tady na to jak je to s tema primocaryma pilkama - muzes mi
odpovedet - ty tu nalepku nestrhnes a koupis si upgrade, kteri ti povoli
si tu nalepku strahnout?

--
S pozdravem
Radek Vicek