Nakup na eBay

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Leden 11 20:44:39 CET 2011

Jestli jste to zaplatil, tak uz je to jedno.

Jmenuje se to nejak jako Conversion options. To si muzete najit po
prihlaseni (bez nutnosti zaroven platit). Psal jsem, ze se tato volba u
karet mBank objevi az po zasahu jejich supportu.
Opravdu se mi to nechce hledat v predlouho diskusi na mBank. To zkuste sam.

Zdenek