OT: DX a free shipping

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Leden 11 16:30:21 CET 2011

Zajimave, ja vcera objednal ty UV ledky a uz je to ve stavu packaging...
16.11 jsem objednal http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39753 a to
docela trvalo, nez to zabalili a prislo to myslim 26.12. Mimochodem,
pekna hracka, zrejme je k tomu i alternativni firmware, ale zatim si
uzivam funkci. A jeste zajimavost - meli obracene naletovany konektor na
baterku, takze doslo k prepolovani, nastesti to odnesla jen elektronika
na baterce - tu jsem hrave nahradil ze stare baterky do mobilu ;-)