ot: osciloskop kviz

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Úterý Leden 11 16:03:48 CET 2011

Radku, na to je jednoducha rada

Pokud chci - koupim, pokud nechci - nekoupim a jdu jinam.
A pokud to je tak vynosne, zalozim firmu a vyrabim ...

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Tuesday, January 11, 2011 3:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: ot: osciloskop kviz

ja se vas neco zeptam...nejak firma bude vyrabet primocare pilky - jednu
s laserovym ukazovatkem a druhou take s ukazovatkem, ale prelepenym
samolepkou - jedna bude stat 1500Kc a druha 2500Kc s tim, ze si muzete
dokoupit od firmy upgrade za 1000Kc a oni vam poslou aktivacni klic
(navod na to jak sloupnout samolepku)

muzete mi popravde odpovedet jakou si koupite? a jestli budete natolik
"kladnej" hrdina, ze si koupite tu za 1500Kc a pak nasledne ten upgrade?

asi vim jak odpovite

problem je, ze si vyrobci SW nadiktovali neskutecne vyhody, ochrany a na
druhou stranu si neskutecne zjednodusili zivot - trh je to specificky to
nerikam ze ne, ale proste nic se nema prehanet

--
S pozdravem
Radek Vicek