ot: osciloskop kviz

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Leden 11 15:50:11 CET 2011

Jenze ja treba penize nemam a vadi mi jak funguje soucasny trh. U tech pameti do oscilu mate aspon neco i kdyz mozna predrazene.
Ale spousta vyrobku je dnes osizenych a jejich cena neodpovida realite. Hlavne u mobilu a fotaku.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: andrej jancura
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, January 11, 2011 3:30 PM
  Subject: Re: ot: osciloskop kviz

  A uz vobec nechapem Balua... Penazi maju kolko si povedia, distributori s nimi zjednavaju, a on este nadava, ze ich oje..... Myslis, ze HP ci LeCroy s 2GB pamati Ta vyjde lacnejsie... Mimochodom neviem ako v Cerne, ale ja som vzdy musel mat minimalne dve cenove ponuky od roznych vyrobcov... Neverim, ze v tych ponukach ste si nepytali aj mozne rozsirenia... A ked ste tusili co idete robit, tak ste to mohli zohladnit a kupit si iny model od ineho vyrobcu... Nehovoriac o tom, ze tie osciloskopy sa daju zapozicat a vyskusat... Jedine co ma tak napada, ze sa chcete handrkovat... Ked Vam ten Tek nevyhovuje, tak ho nekupujte...