ot: osciloskop kviz

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 11 15:34:55 CET 2011

Vis to je prave ten problem, na ktery jsme zde uz nekolikrat narazili.
Cena HW a cena SW. Je to asi stejne jako kdyz se budeme bavit o tom, zda
plat Jaromira Jagra (skveleho hokejisty) je odpovidajici platu Franty
Vomacky (spickoveho klempire).

Problem je, ze vlozit do patice DDR neni stejne jako rozlozit masinu a
vestavet do ni dalsi 1/3.

My treba mame linky od Kernu a tam je to tak, ze je masina modularni -
opravdu se rozpoji a vlozis celej jeden blok.

Mozna ze by to vyresilo, kdyby to Tek nenabizel jako upgrade HW, ale
upgrade SW - pak by to ale znamenalo, ze by mohl nekdo resit zda tech
10.000 penez je adekvatni naklad.

--
S pozdravem
Radek Vicek