ot: osciloskop kviz

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Úterý Leden 11 15:33:11 CET 2011

Třeba to je myšlené jako upgrade software na vyšší model, který umí
využít více instalované paměti... To se dá okecat na mnoho způsobů :-)
A realizovat mnoha různými trapnými způsoby. Jako jeden dodavatel
řídicích systému pro CNC který za těžké peníze nabízí softwarový modul
pro výkonné 3D obrábění ... z keců na dvě stránky vyplyne jen to, že
to umí 10x rychleji dekódovat instrukce. A protože český kutil je
hloubavý, tak si udělal image před a po upgradu a vypadalo to nějak
takhle:

starý systém:         mov ECX, 1000
                      loop @

upgradovaný systém:   nop
                      nop

Což byl veškerý rozdíl :-) Ale s tou zdržovací smyčkou se nedaly
frézovat složitější formy protože se stroj zastavoval jak čekal na
zpracování příkazů :-)

Aleš Procháska