ot: osciloskop kviz

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 11 15:19:42 CET 2011

ne je to zcela jiste tak, ze zaplatim 100 (tomu fakt neverte, ze vam
neco daji zadarmo) a pak si zprovozneni znovu zaplatite

ale jo jak rikam to je problem eticky a nevim co s tim ma spolecneho to
ze jsme Cech

ja jen jsem zvedavy jestli bude spokojena i firma az si to CERN objedna
treba u nekoho jineho

jeste upozorneni - nebavime se o zarizenich za 50USD - kouknete se co
tam litalo za castky a v jakych pomerech

--
S pozdravem
Radek Vicek