ot: osciloskop kviz

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 11 14:46:23 CET 2011

ten tvuj priklad je ale mimo...

zakaznik plati MCU ktery jsi osadil - musels udelat nejakou kalkulaci a
jeho cenu tam zahrnout - tim jsi zaroven urcil i prodejnost zarizeni na trhu

zakaznik ti nic rikat nebude - koupi u konkurence pokud sezene zarizeni
s PIC16F616, ktere bude delat to co chce

cely problem je v tom, ze tohle zakaznik nevi (kdyz se stim nepochlubis)
a pokud ano pak samozrejme riskujes, ze zakaznik si koupi zarizeni
jinde, protoze nepotrebuje aby mu mixer ridil dsPIC jen s tim, ze
vytukanim aktivacniho kodu zacne mixer prehravat MP3

--
S pozdravem
Radek Vicek