ot: osciloskop kviz

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Úterý Leden 11 11:59:15 CET 2011

>Zdravím...
>Možná bych to nenazýval "rejžováním" - pohled na věc může být taky
>takový, že výrobce za nižší cenu prodá výrobek, >který má omezený
>rozsah funkcí a teprve když si připlatíte, dostanete aktivaci na plnou
>funkčnost. To se může týkat třeba >pamětí u osciloskopu nebo
>rozšiřujících funkcí u vysokozdvižného vozíku. Je to rozhodně
>elegantnější cesta jak pro >výrobce tak i pro zákazníka, než někam
>honit technika (a platit ho) nebo posílat HW a riskovat následné
>reklamace z >důvodu špatné instalace.
>Ale je to skutečně pouze změna pohledu na věc...

Tu ide i o to, že pri nákupe tohoto osciloskopu pravdepodobne zaplatíte
i hw, ktorý nemôžete použiť. A pri cenách , ktoré si nechá zaplatiť
konkrétne Tektronix to nie sú malé sumy. DDR pamäť u nich má určite cenu
o jedno, možno dve miesta vyššiu, ako tá istá pamäť od výrobcu.Mám
skúsenosť, že tranzistor 2N3904 stál u Teku 25 USD. P.B