ot: osciloskop kviz

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Leden 11 11:57:44 CET 2011

ano, toto je presne na co som narazal. Pouzivat rovnaky hardware a podla
modelu zpristupnit len urcite funkcie je v poriadku, ale ocakaval by som
to u zariadeni ktore sa vyrabaju v obrovskych seriach co maju nizku
hodnotu.
Kedze je to uz druhy pripad v zalezitosti ceny u tejto firmy uz vieme
ake osciloskopy v buducnosti nenakupime. Len ma zaraza co si o svojich
zakaznikoch myslia...
b.