Teplomer snehu

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek na gmail.com
Pondělí Leden 10 16:12:01 CET 2011

Zdravím,

myslím že měřit teplotu sněhu je poměrně overkill, možná vhodný pro
profi lyžaře..

Spíš bych zkontroloval, jestli mažete správnou část lyže, má to docela
velký efekt :-).

Ony ty vosky mají poměrně velký rozsah.. (osobně jezdím akorát na
modrý, zelený a červený :-) )

jose