zkušenosti s deskama s emulzí z GM?

Pondělí Leden 10 14:45:20 CET 2011

Dobrý den,
dělám nějaké tišťáky a poprvé používám desky z GM s modrou ochrannou
fólií. S těma v černých pytlíkách jsem neměl problémy, měl jsem
odzkoušenou expoziční dobu 10 minut dost s rezervou, výbojka Hg, 70W 20
cm přes film a 2mm sklo a koncentraci vývojky 3% KOH (1:15 ředěný louh
do baterek). U těch nových desek to nestačilo, kde měla emulze odplavat,
jen změkla a dařilo se mi jí odrhnout prstem až po vyvolání v horké
vodě. Nepomohlo ani zvýšení koncentrace vývojly na 5%. Při tom je
zajímavé, že kde měla emulze zůstat, všechno to přežila bez problémů a
deska vyšla dobře. Jaké s těmito deskymi máte zkušenosti? Potřebují
ještě víc exponovat, nebo silnější (teplejší) vývojku?  Nebo jsou desky
blbé (staré)?

Anděl