USB prodluzka

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Leden 10 11:27:59 CET 2011

Ja mam kabely z Alfy - vyrobce Cina, Manhatan. Drazssi verze, USB 2.0, extra
stinena.

Kde chodite na ty Belkiny?

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Kubat Tomas" <tomas_k na comap.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 10, 2011 11:15 AM
Subject: RE: USB prodluzka

dobry den.
jako vyzkousenou progluzku(3m) pouzivam znacku belkin, uz na pohled to
neni zadna tkanicka. pokousel jsem se sam vyrobit prodluzku ze
silnejsiho kabelu, koupeneho od krupu, ale nejak se vysledek nedostavil.
ackoliv byla prodluzka od belkinu evidentne tenci, tak vysledna
rychlost(kopirovani na hdd v ramecku)
byla cca 3x takova nez na moji home_made ksande. asi je v ty belkin i
neco kroucenyho, nebo nevim.
tomik.