USB prodluzka

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Pondělí Leden 10 10:49:46 CET 2011

On ten usb hdd casto nefunguje ani na kratkem kabelu. Problem jsou
pravdepodobne prilis tenke draty (velky ubytek pri rozbehu). Uz
parkrat jsem koletoval s myslenkou udelat si dlouhy se silnymi, ale
nejak na to zatim nedoslo, zvlast kdyz od dob nastupu notebooku se pod
stul lezt nemusi a kratky kabel staci :

Prodavat dostatecne silny jsem zatim nepotkal.

KR