KiCad

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Neděle Leden 9 21:51:41 CET 2011

Dne 9.1.2011 21:24, HW CNCnet.info napsal(a):
> jojo budu si muset vymenit klabosnici - stara odesla a tahle klapacka
> je strasna
>
> netahaji
>
> proste mam spojene soucastky spojema a kdyz soucastku uchopim a chci
> popotahnout tak mi spoje zustanou na miste - nejsou prilepene na vyvody
>
> mozna je na to nejaka vychytavka

Pouzdra jdou priradit jako nejake pole ve schematu, musel bych se
podivat, kazdopadne se to se soucastkou kopiruje, coz je dobre
Tahnout lze blok - vzdy je dulezite kontextove menu na prave tlacitko.
Ale uplne idealne to nefunguje
Co mi vadi je nemoznost kopirovat soucastky mezi listy
Hierarchicka struktura mne prekvapila, jeden list lze pouzit nekolikrat
ve vyssi urovni, stale je to jeden list a upravy v nem se projevi ve
vsech pouzitych blocich, reference se rozdeli.