Kamera do auta

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Leden 9 20:01:05 CET 2011

Pri sledovani videa se mi oteviral nozik v kapse. Pan podnikatel je
hrozna chudinka a jeste k tomu ta hrozna znacka 2222, kterou mu obstaral
jeho podrizeny, aniz by o ni stal, a kvuli ktere ma jen problemy.

V souvislosti s vypovedmi dalsich zucastnenych a zpravami o tom, ze ta
znacka je dokonce padelek, bych panovi neveril ani slovo.

Zdenek