Osvitka s UV LED

Ing. Peter Adamec max13 na atlas.sk
Neděle Leden 9 19:50:47 CET 2011

Viem ze sa budem asi opakovat ale povie mi niekto prosim ake to bude mat
vyhody voci klasickym ziarivkovym trubiciam 60cm pripadne menej?
Nikdy som nepochopil tu LED maniu, keby to bol aspon 1.5x ucinnejsi
zdroj oproti tym linearnym ziarivkam nepoviem ale nie je.
popravde okrem mechanickej odolnosti na tom nevidim vazne jedine
pozitivum. Funguju velmi dobre aj klasicke studene biele za doslova par
korun
okrem ineho sa daju zohnat aj take co zvietia tam kde maju za rozumnu
cenu. Casy podstatne kratsie homogenita vyborna. Tak pocuvam ostatne
vyhody LED.
PA