Re: OT to RTOS or not to RTOS, was: Mereni napeti baterie pomoci AVR

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pátek Leden 7 14:27:14 CET 2011

Zdravím,

tak až do teď jsem si myslel, že alespoň trochu vím o co jde, ale teď to už nechápu.

takže máte nějaké vlákno, které má přidělený procesor a RAM.
Vy ho někde třeba v půlce stopnete. RAM nikam nezálohujete.
Tu stejnou RAM a stejný procesor dáte jinému vláknu. ....
A za nějakou dobu původnímu vláknu vrátíte procesor a tu stejnou RAM, ale už zcela jistě s jiným obsahem.
A to první vlákno si vesele pokračuje tam kde skončilo.

No to mě teda opravdu není jasné.

Honza