ot: aky antivirus?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Leden 7 00:36:54 CET 2011

Původní zpráva ze dne 6.1.2011 od Fr:

> Ja Vám nic nerikam, pouze informativni otazka.

Však také jsem dal informativní odpověď :-)

> Je logické textaky nekontrolovat, zadna hrozba.
> A neprosel nejaky spam, vir?

Spam projde mnohokrát, samozřejmě, nemám to nastavené zase úplně
natěsno. Ale nejsou toho tuny.

Virus přes poštovní server neprošel hodně dlouho, už ani nepamatuju
kdy naposledy. Ale kdyby prošel, odchytí ho také jiný antivirus na
klientovi, v tom nejhorším případě pak snad já osobně :-)

Dlouho jsem na poštovním serveru držel dokonce dva různé antiviry,
přes které pošta procházela, ale pak jsem jeden z nich vyhodil.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601