ot: aky antivirus?

Fr kocifrantisek na seznam.cz
Pátek Leden 7 00:10:26 CET 2011

Něco umažu pro přehlednost.

Pořád jsme v síti a základem je vycházet z IP a pochybuju, že mají IP adres
milion, že zneužili DNS je věc jiná.
> Co to znamena, ze lze dohledat vse? Fastflux site dnesnich botnetu
> generuji statisice domenovych jmen denne. Jedno je registrovano, parkrat
> pouzito k modifikaci botnetu a zruseno. Nedohledate nic.

Souhlasím i když asi opravdu citlivá data si každý někde zálohuje.
Mohu se mýlit.
> Kdyby ryby. Nezalohuje se. I kdyz cast lidi za chvili tohle prestane
> zajimat, protoze maj vsechno 'in the cloud'.

Prave, ze platite tak snad funguje nejaka zpetna vazba jste videt, neco
nekomu posilate
a ten reaguje, nebo mate zvyseny provoz na servru a za to se snad plati.
Nebo Vas nezajima za co platite? A taky si proverujete sluzby nebo Vami,
povereny clovek.
> Nerozumim. Clovek plati flatrate za server a distribuuje nevedomky
> malware. A?

Samozrejme, stat se to muze, lidem zavolam nebo oni mne a situace se
vysvetlí.
A do doby nez se situace vyresi volim jiny kanal.
Nevidim nic co by se nedalo rešit selským rozumem.
> Pokud s nim nekdo neco podepise, mam pruser ja i spousta lidi, co mi
> veri - viz napr. podpisy Realteku na rootkitech.

Nesouhlasím, raději doporučený dopis než čekat někde na pohromu.