ot: aky antivirus?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Leden 6 23:43:43 CET 2011

Jen technicka - jak casto se nekomu z vas stane, ze mu nejaky dobrak neco
hackne a na jinak nevinny web umisti nejakou zakernou mrchu? U mych webu (i
u webu -nejen- mych zakazniku) se to tu a tam stava, cas od casu nekdo
prostreli i cely hosting (celkem nezavisle na tom, kde se hostuje, tyhle
problemy ma asi obcas kazdy hosting) a vsechno co na nem bydli je razem
"distributor" malware (a google ho blacklistuje - cehoz si zakaznik obcas i
vsimne :) Jak se proti tomu branite?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jindrich Kubec" <kubecj na asw.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Cc: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 06, 2011 11:30 PM
Subject: Re: ot: aky antivirus?

At 23:22 6.1.2011, Fr wrote:
>Ja s Vami nemohu souhlasit, protoze jsou veci, ktere jdou dohledat a ktere
>ne. A v siti lze dohledat vse.

Co to znamena, ze lze dohledat vse? Fastflux site
dnesnich botnetu generuji statisice domenovych
jmen denne. Jedno je registrovano, parkrat
pouzito k modifikaci botnetu a zruseno. Nedohledate nic.

>Pokud mi nekdo zasifruje disk, tak ho zformatuji, musim mit zalohu a je
>jedno zda disk havaruje nebo mi ho zaheslujou!

Kdyby ryby. Nezalohuje se. I kdyz cast lidi za
chvili tohle prestane zajimat, protoze maj vsechno 'in the cloud'.

>Za provozování webhostingu musí nÄ>kdo platit-nekdo z toho musi mit
>uzitek.

Nerozumim. Clovek plati flatrate za server a distribuuje nevedomky malware.
A?

>Pokud nekdo zneuzije muj digitalni podpis, a pokud z toho mam
>obavu-nepouzívám jej.

Pokud s nim nekdo neco podepise, mam pruser ja i
spousta lidi, co mi veri - viz napr. podpisy Realteku na rootkitech.

>  Ani na jednu z techto hrozeb Vam antivirus nestaci.

Spatny antivirus je lepsi nez zadny. Muze omezit aspon cast problemu.

Zdravim,

Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.