eZ430-Chronos - problem

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Leden 6 23:30:45 CET 2011

Tak jsem zvitezil...ale jestli nekoho potkam z TI tak mu prerazim obe ruce.

rozdil mezi temihle dvema obrazky:

http://www.cncnet.info/galery/eZ430_bleee.png

http://www.cncnet.info/galery/eZ430_hura.png

je ten, ze ten prvni jsem mel pred sebou od rana 9h az do ted.

Kdyz jsem vyzkousel vsechny mozne preinstalace SW, driveru, procetl tuny
for, to same provedl i na druhem pc s win XP tak jsem si rekl, ze to
neni mozne a proletoval jak na usb donglu tak v hodinkach co slo
poctivou pajkou (kdo videl ty blechy tak pochopi co to bylo zac). Po asi
20 minutach letovani to najednou zacalo chodit s originalni instalaci
jakou jsem mel rano v 9h.

--
S pozdravem
Radek Vicek