ot: aky antivirus?

Snehulak snehulak na gmail.com
Čtvrtek Leden 6 20:55:21 CET 2011

Jak se to rika ? Zpivej pisen toho koho chleba jis ? :) Vyrobci treba
vitaminu taky tvrdi , ze jsou potrebne a nezbytne a opravdu jsou ?

Mame komercniho noda a stejne viry prochazi a je to jedno , dulezita
data chranime adekvatnim zpusobem a zalohujem na nekolika frontach .
Na domacim pc taky nemam antivir proc ? zalohuju , dulezita (draha)
data nemam tak mi to nestoji za to zpomaleni pocitace souhlasim s tim
, ze v urcitych podminkach firewall a rozum staci.

snehulak