ot: aky antivirus?

Fr kocifrantisek na seznam.cz
Čtvrtek Leden 6 20:34:09 CET 2011

Dobře jste to napsal a mohu se zeptat kolik hrozeb jste již odhalil?
A zda a z jakeho duvodu pouzivate antivirus?
Protoze mě antivirus nikdy nic nechytil, a konkretni vir byl pridan do
databaze antiviru az po utoku.
Dovedu si realne predstavit pouze dve hrozby od utocniků,
kteří chtějí zneužít můj počítač:
1) získáním hesla do banky
2) DDoS útokům

Samozřejmě nechávám stranou mýty: - našel fotky milenky a vydírá mne!

Proti výše uvedeným možnostem jsem schopem se bránit běžnými prostředky
bez použití antiviru.

Do banky přistoupím z LIVE CD OS
a ddos utok zjistim zvýšeným sítovým provozem.

Dne Thu, 06 Jan 2011 20:03:27 +0100 Jindrich Kubec <kubecj na asw.cz>
napsal/-a:

> Myty jsou oblibena nesmyslna tvrzeni uzivatelu v diskusich:
> Antivirus nepouzivam protoze:
> a) nechodim na spatne stranky, netaham porno, netaham malware
> b) mam windows firewall / hw firewal (router) / NAT / application
> firewall
> c) nevim o podezrelem chovani
> d) nepouzivam msie
> e) pouzivam apple / linux
> f) strasne ale hrozne moc uplne zatezuje stroj
> g) stejne nechyti nic
> h) viry pisou av firmy a ja jim ty prachy cpat nehodlam

Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/