ot: aky antivirus?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Leden 6 15:58:04 CET 2011

 6.1.2011, 15:51:26

Kdyz mate smulu, chytnete nejakou potvoru i s antivirem, a kdyz mate
trochu stesti, nechytnete nic ani bez nej. Ja mel vira za cca 15 let
2x. Antivir by tomu pravdepodobne dokazal zabranit, ale v porovnami s
jinymi problemy ktere s PC mam, je co celkem marginalni zalezitost.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz