Mereni napeti baterie pomoci AVR

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Leden 6 06:59:36 CET 2011

No asi to tu uz bylo, ale zatim jsem si ve vsech aplikacich vystacil s
dvema "vlakny" - hlavni program a preruseni casovace (1 ms nebo 500us) V
tom preruseni se samozrejme musi hlidat, aby se to stihlo.
Pro casovani v hlavnim programu si vytvarim analogii funkci z WinAPI :
Sleep a GetTickCount, podle stavu a casu se pak provadeji ruzne casove
nekriticke casti programu (zobrazovani, vyhodnoceni  tlacitek, hlidani
baterek...)