Re: konektor k nasunutí na dps, dříve běžná záležitost, dnes nemohu najít

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Leden 5 19:46:35 CET 2011

U farnella su klucove slova card edge socket, napr.
http://sk.farnell.com/avx-interconnect/006338020000040/socket-idc-card-edge-20way/dp/635730

Maju aj konektory na PCI, PCI-Express karty, ale tie su do DPS

miro

PS: ja tam mam tiez problem hladat medzi tolkymi polozkami, ked
neviem, ako danu vec mohli pomenovat. Raz mi ale poslali tlaceny
katalog, v nom to ide rychlejsie :-)