Jak resite zmenu frekvence hodin u MCU v C?

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Úterý Leden 4 14:01:11 CET 2011

Ano, to je vhodná metoda. Dobré bude ještě kouknout po změně do asm a
ověřit přesnosti, které mohou být třeba u vyšších rychlostí UARTu dost
velké. Gcc na to používá makro F_CPU, to mi připadne vhodnější než HODINY.

Láďa