Tip na low-end stolni multimetr

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Leden 3 16:29:22 CET 2011

No... cena neni jen funkci plochy na kremiku.
1. nekdo musi financovat vyvoj
2. neni kremik jako kremik - ex. ruzne technologie, nektere drazsi
nektere levnejsi
3. je potreba testovani, a tady plati, ze cim delsi test, tim vic to
stoji + cena testovaci hodiny bude samozrejme odvisla od pouziteho
naradi. A asi se shodnem, ze merit neco pri 250MHZ a 2.5GHZ mozna bude
trosku rozdil v narocich na naradi.
4. cena klesa s casem

Takze kdo prijde prvni, tak nasadi cenu tak, aby vydelal i kdyz prijde
konkurent, ktery neinvestuje do vyvoje tolik jako do revers
engineeringu a pak muze jit na trh treba o to levneji...

PK.