Co je drahy/lacny merak was: Tip na low-end stolni multimetr

www www asrock70 na seznam.cz
Pondělí Leden 3 14:33:42 CET 2011

Primo k merakum snad ne, respektive o tom nevim, nicmene pro radu aplikaci je k skopu potreba spesl sw, a tam se zcela bezne prodava maintenance na x roku, ale kdyz ho priste nezaplatite tak vam zakoupeny neprestane fungovat, jen ho nemate aktualizovany, tedy doufam. Tyka se to treba reflektometrie v casove oblasti a tam jsou ceny takove, ze k tomu sw dostanete 50GSps 7000 nebo 8000 osciloskop "zdarma" :-)

Jirka

>No, dobre, povedzme ze to tiez nepotesi, ale je to predsalen sucast jednorazovej nakupnej ceny, t.j. je to nieco uplne ine nez vyzadovat $$$$ periodicky.

Existuje prax pytat periodicke licencne poplatky v oblasti merakov?

wek