Co je drahy/lacny merak was: Tip na low-end stolni multimetr

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 3 13:47:46 CET 2011

> Takze si koupite slavnostne DSO za 250kKc a pak budete jeste setrit na
> ty aktivni sondy za dalsich 250kKc

To je pravda, vlastne by ta povodna hlaska mala zniet ze "osciloskop s prislusenstvom za 20kE, to sa uz da". Dobra sprava je, ze ten osciloskop ma obvykle zanedbatelnu spotrebu paliva, maziva a nahradnych dielov ;-)

> Mezi nami - ono je to stejne jako kdyz si koupite drahe auto - tech 5MKc
> se da vydrzet..

[tu bolo nieco o 5MKc vozidlach kupenych na "podnikanie", ale som sa radsej zautocenzuroval]

Pochopitelne, ak za 5MKc kupi prepravca autobus, tak to je presne ako ked si ten gigahertzovy oskop kupi firma ktora v tych gigahertzoch funguje.

wek