Tip na low-end stolni multimetr

Pondělí Leden 3 12:43:07 CET 2011

No ja bych rad takovu vec rad vlastnil, ale rekl bych, ze na doma je
to naprosto nedostupne.
Ona je kolem toho celkem zvlastni cenova politika, myslim, ze prave
balu sem daval odkaz na 2.5GSPS prevodniky od
Maxima a uvadel ceu 500$/ks. Kolik jich asi prodaji?  Ve vyorbe IC
nakonec vzdy plati cena je funkci plochy,kterou IC zabere na waferu.
To by se jim vazne nevyplatilo prodavat je za 50$, treba by pak Rigol
misto 5ks IC od Alalogu Devices osazoval 1ks od Maxim a Maxim by mel
kseft,
my kvalitni DPO s 2.5GPSs za par korun :-)

Martin

>Celkem dostupny je, jde o to pro koho :)
Ale 0.25M pro stredne velkou a vetsi firmu to problem rozhodne nebude
a i mala firma si myslim, ze by to ufinancovala, pokud ten pristorj
opravdu potrebuje k cinnosti.
Pokud se tyce dostupnosti ve smyslu, zda je skladem, tak to asi zalezi
na tom kterem prekupnikovi.

PK.