Prenos dat RS232

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Leden 3 10:44:55 CET 2011

Zdravim vsetkych a prajem vsetko dobre v novom roku.

Mam zariadenie ktore meria rychlost diabolky (chrono)
Ktore ma vystup RS232 9600 8N1 TTL. Tento vystup by som potreboval
Dostat do PC bez kabla pretoze tento dost prekaza. Vzdialenost je tak do 2 metrov.
Moze byt IR alebo RF. Zatial som nasiel rozne moduly od Radiometrix, Zigbee atd..
Nevyhovuju vsak cenou. Predstavoval by som si tak 20Eur za suciatky napr.
Hotovy IR primac ako sa pouziva u TV dialkoveho ovladania a k tomu patricny vysielac

Neviete o niecom jednoduchom a finance nenarocnom? Dat 60Eur za RF moduly
Sa mi fakt nechce. Pripadne nejaka jedoducha konstrukcia s IR ledkami.

S pozdravom

Zuffa