nakupy z ebay

Pikulík picom na volny.cz
Pondělí Leden 3 06:57:46 CET 2011

Nekteri prodejci, hlavne v cine, maji cenu znacne nizkou, aby snizili poplatky a zbytek ceny daji do postovneho.
Musite se s prodejcem predem dohodnout na cene postovneho.
  ----- Original Message -----
  From: David Belohrad
  To: HW-news
  Sent: Monday, January 03, 2011 12:47 AM
  Subject: OT: nakupy z ebay

  Zdravim,
  mohl by mi prosim nekdo rict, zdali se da na ebay nakoupit zbozi tak, aby se platilo pouze jednou postovne? Jde mi o to, ze jsem si objednal nejaky material z nemecka, u ktereho bylo uvedeno cena za zbozi=8eur, naklady na dopravu=11eur. Tak jsem si myslel, ze kdyz objednam z ebay od toho sameho prodavajiciho i dalsi veci, cena za dopravu zustane pouze jedenkrat. Nakonec to dopadlo tak, ze jsem si objednal 4 ruzne kusy toho zbozi, takze naklady na dopravu jsem zaplatil 44eur a za zbozi 32eur. To se mi zda dost prehnane. Da se to nejak nastavit? Nebo je to standardni chovani ebay? Pokud ano, neni mi jasne, jak se objednava vice vyrobku od stejneho prodavajiciho tak, aby cena za dopravu nebyla uplne ulitnuta.....

  dik.
  d;.