Tip na low-end stolni multimetr

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Leden 3 00:37:39 CET 2011

ja si tiez odkladam analogovy merak ako historicky artefakt, ale
pouzivat ho uz nema vobec ziadne vyhody. Moderne multimetre su
neporovnatelne presnejsie a maju aj dost rychly analogovy indikator,
takze z toho rucickoveho mi vobec nic nechyba. Ale mam odlozeny aj stary
zrkadlovy galvanometer :-)
Podobne s osciloskopom. Na analogove nedam dopustit, ale pri praci mi uz
nijak nepomozu. Vacsinu casu sledujem jednorazove deje co sa na
analogovych neda 4-kanalove digitalne osciloskopy s GHz pasmom a 10GHz
vzorkovanim stoja uz nejakych 10k eur takze su celkom dostupne.
b.