Re: Tip na low-end stolni multimetr

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Leden 2 21:23:25 CET 2011

To je taky jedna z možností. Uvažoval jsem o nějakém nabíjení přes relé, ale nakonec mi vyšlo lepší tam mít ten vícekanálový spínaný zdroj. Muselo by tam být pro n kanálů n+1 aku a n+1 relé (nebo alespoň n, ale pak by to nedokázalo fungovat neomezenou dobu). Variantu, kdy by se nabíjení zapínalo při vypnutí bych nerad, nakonec by tam totiž stejně muselo být odpojování vstupů, protože jinak si dovedu živě představit, jak se po vypnutí měřáku ozve velká rána, protože není vypnuté měřené zařízení...

PH