Re: Problemy kartou u tel. Samsung i600

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Leden 2 19:34:52 CET 2011

O tom jsem uvažoval taky, ale docela se bojím :-) přeci jen je to první smartphone který mám a bylo by to i první flashování. No a na uvedeném odkazu se navíc vyskytly 2 problémy:
- hned první odkaz na soubor nejde
- hned první krok postupu obsahuje položku "sync", jenže to bych (předpokládám) musel mít fungující activesync na PC, což nemám - nespojí se s tímto, ani s předchozím telefonem. Nejspíš to bude souviset s faktem, že win na PC jsou už několik let zralé na přeinstalování. Ale nevím, AS jsem nikdy předtím nepoužil.

Ještě jsem při hledání alternativního zdroje, odkud bych update stáhnul, narazil na tento článek:
http://blog.i-logout.cz/873545-samsung-sgh-i600-a-windows-mobile-6.php
což u mě moc velké nadšení nevzbuzuje, nerad bych pak "křísil" mrtvý telefon. Na druhou stranu, jestli jsem to dobře pochopil, tak problém tam popisovaný souvisel se špatnou verzí loaderu, což je v mém případě již asi vyřešil předchozí majitel. Ale jist si nejsem, jsem v tomto ohledu zatím naprostý začátečník...

No nic, asi nějakou dobu zůstanu u toho, že občas nestačí jen odpauzovat přehrávač mp3, ale je nutno provést o pár kroků více :-)

PH