Tip na low-end stolni multimetr

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 2 18:42:32 CET 2011

No to je druha moznost...

Premyslel jsem o necem takovem - ze by to nemusel byt takovy problem
mozna to ubastlit.
Stacilo by mi jen DC napeti a proud - 60/5A.
Pri dnesnich cenach 16b AD by to nemusel byt takovy problem. Dokonce by
se nemuselo resit ani prepinani rozsahu:

65.535V
6.5535A

to je podle me dostatecne rozliseni na vetsinu veci (presnost bych ted
neresil). Odpadlo by tim slozite reseni delicu.
K tomu MCU a displej.

--
S pozdravem
Radek Vicek