LAP 16032 - 30 protokolu

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Leden 2 12:21:24 CET 2011

Uff, tak jsem doinstaloval 30 protokolu do 16032 a musim uznat - je to
casozrout jak sv*. Taky by mohli nekde mit balik vsech aktualnich
protokolu ke stazeni, at to clovek nemusi tahat po jednom jak
tululum:(
Jeste 2 rady at neudelate stejne blbosti jako ja:
-manualy netreba stahovat, jsou obsazeny v instalacce taky
-a navic jsou stejne na nic. 10 stranek s instrukcemi jak stahnout a
nainstalovat (klik klik klik), par par stranek s obrazky jednotlivych
dialogovych oken moznosti nastaveni protokolu (coz clovek vidi hned po
vybrani) a jak protokol pouzit pro signaly (furt totez dokola)

Tak a ted tam jdu jeste nacvakat ty priblbly kody, to bude dalsi
radost:( A navic mi jich (predpokladam omylem) poslali jen 29 misto 30
- toz ten posledni po nich jeste budu chtit:)

Marek