ping a win XP embeded

Milan milger na pobox.sk
Pondělí Únor 28 13:24:16 CET 2011

Zdravim,

prosim o radu.

Na PC je nainstalovana verzia Win XP embeded. Pravdu povediac je to maly pocitac s malym vykonom a winXP su tam maximalne "osekane".
Problem je ze nechodi sietova vrstva tak ako ma.
IP adresa je nastavena napevno, brana napevno.
Prejavy:
-ping z daneho PC ide ako ma, prichadzaju aj odpovede z internetu.
-dane PC na ping neodpoveda, hoci Wireshark ICMP-request na danom PC odchyti, dane PC negeneruje ICMP-reply.
-dane PC nie je schopne prijat UDP paket na port z daneho ethernet interfejsu, UDP pakety z "local-hostu" generovane na danom PC prijima bez problemov. Niekedy, ked pustim generovanie UDP paketov do "local-hostu", zacne prijimat aj UDP pakety zo siete.

Nie som expert, ale vidi sa mi, ze problem je niekde v OS na urovni "bindovania socketov".
Pravdepodobne je dany winXP osekany az moc a nebezi nejaka sluzba, alebo je to nejaka WinXP prvotina s povodnymi chybami.

Dokaze mi niekto nejako rozumne poradit ako dalej?

Milan