Kde sehnat olovo

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Únor 28 11:21:39 CET 2011

:-) :-) :-) Shodou okolnosti zrovna kupuji 120 kg olova na potapecske
zateze. Ovsem tohle ve sberne nebude, takze Kovohute Pribram to jisti
:-)

BTW, kdybych mel delat zavazi pro Foucaultovo kyvadlo tak si necham ve
Ferone uriznout 40 cm za studena tazene ocelove kulatiny prumer
100 mm, na soustruhu srovnam cela, z jedne strany udelam v ose zavit
M10, zasroubuju do toho zavesne oko (tez ke koupi ve Ferone) a budu to
povazovat za hotove. Jo, jeste to nastrikam zakladovkou ve spreji,
nemam rad zrezle veci :-)

Ales Prochaska